Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

scchleeten idag...

Kategori: Allmänt


men jisses anåda...

hade föräldramöte igår, men det tog i sig inte mer än en timme, jag och mamma va på väg hem strax efter åtta =) va hemma strax efter nio, å så fikade vi och kikade på en kortis med Poirot, men jag somnade mitt i... Hopp i kojsen och upp vid halv sex... Fixa, dona och packa ihop mig, sen åkte jag och mamma upp te Valsjöbyn igen... Va här vid åtta, hade halvsovit halva vägen upp.. =S

å nu e de snart dags för min sista lektion för dagen...


sen ska jag planera lite och sen ska jag kika klart på Fast & Furious från igår..


efter det bär det av mot stugan, väl där lär jag nog lägga mig och lyssna på radio och lösa sudoku =P


ska plingeliringa till Jenny också och kolla läget =)


Tror inte jag åker mot stan imorrn, ska lämna in å få bilen fixad imorrn när jag slutat här, och jag kände att jag nog kanske ska va hemma och vila upp mig och ta tag i lite grejs som blivit liggande ett tag... Så stan blir det nog på freda å så Lit på lördag =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: