Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

seg, segare, segast

Kategori: Allmänt



ja komparera adjektiv, de kan jag!! =P


men jag ska tala om att rubriken på inlägget stämmer in på både min dator och på mig själv. men jag undrar om inte jag är segare och datorn segast...

blev lite pepp när jag kom till stugan och tryckte igång datan och skulle sätta igång å plugga =) men internet, eller datorn över lag, är gryyymt seg, och ändå är internet åtkomsten här helt ok.. men så här gör den ibland, och så nästa gång man trycker igång den så funkar den prickfritt (för det mesta)...


lite trist att det skulle va så segt just idag när jag va så pepp.. å så e de hemskt knepigt att vissa sidor, som bloggen, går apasnabbt att ladda upp, men länkar från google tar femtielva år att ladda upp... de e som om datan inte vill att jag ska plugga...


jag kan inte göra mkt annat än att surfa efter fakta på nätet förrän mina böcker har kommit, försöker iaf få lite kött på benen, och har fått till några svar på en bok... Tack vara internet =) bra å ha ibland =)

jag hoppas jag får mina böcker på fredag... så det blir nog bara stan till lörda så jag hinner träffa prinsen lite iaf =) *å här höll jag på att skriva nåt heeelt galet, som skulle kunna missuppfattas*

sen hoppas jag att jag får träffa nytillskottet också en snabbis innan jag måste åka åter till Föllinge för att hinna plugga maximalt på två dagar, ska helst ha läst två böcker.. Allra helst skulle jag ju ha kommit på att kolla schemat för två veckor sen och beställt böckerna då, men så e re nu, å då får man slita som en myra för att hinna ikapp... uäääää



nej nu ska jag försöka fixa iaf en fråga till och sen blir det sudoku istället =P å antagligen sova inte så långt efter det =) aaahh



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: