Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

well...

Kategori: Allmänt

ja, nu har jag suttit å pluggat i två timmar, skrivit ner en massa anteckningar, gått igenom quizzarna vi har gjort, kikat på en gammal tenta och fått smått panik...!!!

nä, men nu ska jag ta å läsa igenom det jag skrivit (för mig brukar det hjälpa att skriva ner sakerna för hand, känns som jag minns det bättre sen) och sen ska jag kika på NCIS å sen ska jag sova...

Upp tidigt och läsa igenom ännu en gång, å sen lurva runt här lite och tänka på annat, sen åka in och skriva tentan... Så får det bära eller brista! Jag har iaf gjort den då, och går det bra så e ju det kanoners och går det inte bra så går de ju å göra om den ;) men man har ju iaf fått tagit sig en kik på upplägget ;)


Efter tentan e gjord ska jag till polisen och fixa nytt pass =) Sen kanske Jenny har vaknat så jag kan komma förbi på en kaffe =) å lite surr =)

Sen ska jag byta bil med Idas faster, hem till Valla, tvätta och packa det sista, sen åka till Emelie, plocka upp henne, åka och handla all mat =) å sen bär det av mot Vemdalsskalet =) =) =)



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: