Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ja kanske...

Kategori: Allmänt

lite har löst sig iallafall.. Får göra den där omtentan i januari, den 16, en vecka innan examenskursen drar igång... Får ju börja den tills jag vet hur det gick på tentan... Klarar jag den får jag fortsätta, klarade jag den inte får jag inte fortsätta... =S Så nu är det till att hålla sig väl med alla där uppe och hålla alla tummar och tår som går för att det går bra då... Vet ju vad jag ska göra på jullovet =P *jippie*

till den här tentan ska jag lägga ner lite energi så ska det gå... Jag har ju mina strategier, men applicerade inte dom när jag skrev om i våras...

What the... går inte att börja gräma sig över detta nu!!! Då blir jag ju nojjig(are)...

Ska väl gräma mig över tentan som jag har om två veckor...


Men när den e gjord väntar tid hos frissan =) å sen bär det av till Vemdalen med mina underbara vänner =) =) =)



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Du är så duktig Emma!

    Jag hade aldrig klarat av att plugga så flitigt som du gör ;).

    Det där kommer du fixa galant, med god planering så blir det bästa bra ;).

    Jag börjar längta riktigt ordentligt tills vi får åka till Vemdalsskalet, är lite som en holiday att få komma dit. När man väl är där kan man släppa lite spänningar för en stund o bara njuta. Kramar

    2009-10-22 | 11:26:32
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: