Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

määän, de va en dyyyr en löuk

Kategori: Allmänt

jojjemensan, det blev en dyr lök idag...

Pappa skicka ner mig på affärn för å köpa en lök å tidningen... Haffade en lök, kom på att jag skulle ha tops åxå, å sen fastade jag vid filmhyllan på affärn =P 2 för 99kr... Började snurra på den och hittade fyra stycken =) tre snyfters å så Da Vinci Koden, den har jag velat haft länge så nu slog jag slag i saken =)

Å me tidningen köpte jag Poirot =) så jisses va movies... Hoppas jag kan kika på nån på datan nu när jag ska upp till Valsjöbyn =) de vål ju så lejsamt långtråkut annars =P nu när jag ska bo två nätter uppe i norr =P

Har suttit med en hemtenta större delen av dagen idag, har placerat mig på skolan och suttit me Lena i nästan tre timmar =) å nu sitter jag hemma i soffan me datan i knät å ska försöka komma vidare... Men de går trögt... Tänkte jag skulle få till lite mer iaf idag, så får jag se hur mycket jag orkar me när jag e i Valsjöbyn... Ska träffa Lena igen på torsda, så de kan ju va bra att ha kommit lite längre då =P

Ska försöka få lite gjort nu fram till middan å sen blir det nog film resten av kvällen, varvat me tvätt och packning =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: