Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

S.O.S... please someone help me...

Kategori: Allmänt

it's not healthy... for me to feel this way...

(*S.O.S* Rihanna)


Ja lite så känns det...
Höll precis på att somna efter många om och men även igår natt... Alldeles för mkt som snurrar inne i huvvet för tillfället. Men hur som helst, kände att snart somnar jag, låg och lallade på när jag plötsligt kommer till insikt att den lördagen jag är i Skottland har jag bokat in mig på en herrans VIKTIG omtenta... =S

Så går det när man inte kollar kalendern innan man trycker BOKA... Så nu är jag helt utom mig... Vet inte hur jag ska få till detta...

Har iaf mailat en i H-sand och sagt att jag inte kan skriva då, men vill helst göra tentan A.S.A.P!!! För det hänger på den om jag får läsa examens kursen till våren....!!!! Så nu hoppas jag att detta går att lösa för en tankspridd Emma som har tankarna på 1000 olika saker och kanske inte på det viktigaste alla gånger...


Ska kolla om jag ev kan avboka min resa... Men vet då inte när jag kan åka istället...


*BAJS*


Nej nu ska jag släppa det här och försöka få lite jobb gjort...!



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: