Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

58 minuter

Kategori: Allmänt

tog det från Föllinge till skolan i Valsjöbyn idag...
Har kört på 55 minuter en gång..
Jag tror jag kunde ha slagit rekord idag om det inte va för att jag hamnade bakom en bil m släp som jag fick ligga bakom ett bra tag... men men...

fascinerande det där... Längs vägen hit upp så brummar jag på, i princip så mkt jag törs, vilket egentligen inte e mkt, för det är snirklar och krokar lite var stans här, plus vägarbete!!! Men till stan går det nästan jämt lagenligt nu för tiden, jag har väl lessnat på å köra fort på den vägen =P

Åkte in till stan en sväng igår vid tre å umgick me min Emelie i några timmar, va hemma igen vid halv åtta, så det blev ingen lång tur... Men jag plockade upp henne på jobbet, sen åkte vi på ÖoB å kikade lite, jag hittade jättefina kuddar till soffan i lägenheten =) vi har så dåligt me sånna men nu så har jag införskaffat tre stycken =)

Efter det for vi på Max och åt gott =) sen åkte vi hem till Emelie och hängde lite, fick se kort från deras semester =) såg nice och mysigt ut =)

Nej nu ska jag försöka jobba lite =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: