Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

...cashew...

Kategori: Allmänt

mmm...sitter här och mumsar på lite cashewnötter och försöker skriva på en uppsats om "Macbeth"... Vi ska skriva 700 ord, jag har skrivit lite mer än 400 nu ;) men vet inte om citaten räknas, gör dom inte det är jag väl bara på 350 ord eller så... men men... får kolla upp det...

har upptäckt att det är lite småskoj me FB... =P va ner på affärn för ett tag sen så mötte jag en bekant i dörren, å han fråga va jag har för mig i Valsjöbyn, då svarade karln efter mig att jag jobbar där =P hahaha... har bägge två på fejjan... jag tyckte det var lite småskoj... man behöver inte prata me folk när man möter dom på byn, för man vet redan vad dom pysslar med =P thanks to Facebook!

nej nu ska jag försöka återgå till skriveriet... eller så ska jag läsa boken vi ska analysera... eller kolla på TV... eller vila... eller laga mat...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: