Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

seeeeeegt!

Kategori: Allmänt

men jisses va jag e less nu... När jag kom till stugan och startade datan så ville den inte att jag skulle logga in på msn, utan jag gatt ladda ner det nya msn först... aja, tryckte på de knappar som stod där, å så kommer det upp nån nedladdning på det här programmet för installationen, men går ju så förbannat segt och står att det ska ta typ 8 timmar!!!! Men j**lar i h*****e sa jag då, avbröt den, gick och vilade en stund och provade igen innan jag skulle tillbaka på skolan, då laddade jag ner via ett nedladdningsprogram som jag brukar använda och då va det nästan klart innan jag skulle åka till skolan så när jag kom hem så tänkte jag att jajjemen snart så kan jag logga in på msn... Men det är en timme sen och jag har fortfarande inte loggat in =P

Först så fick jag inte starta installationen för datan tyckte att jag inte va ansluten till internet, vilket jag va... Efter många om och men så började installationen, den har hållit på i en dryg halvtimme och endast kommit 9% (!!!!!) Gissa om jag e smått less på det här nu... Huvvvvvaligen....

Men datan får stå på i natt och ladda ner det så det blir gjort!

Å nu ska jag hoppa i sängs och läsa mer ur The Great Gatsby =)

Min kollega som jag pluggar ringde och berättade att vi fått påbackning på ett arbete som vi lämnade in i söndas... morr, de e bara å sätta sig och göra om...

ännu mer less


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: