Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

still missing...

Kategori: Allmänt

ja inspirationen saknas ännu... tur att det finns bra lärarhandledningar till vissa saker så man slipper tänka ut så mkt i förväg =P fan idag känns jag ruskigt seg i huvvet... men jag är inte ensam, min kollega känner sig likadant... måste va nåt i vattet i Valsjöbyn idag...

Nu har dom börjat alsfaltera här uppe =) yihoooo =) ska bli spännande att se när jag åker hemöver idag =)


Missing my darling =) tur att vi ses imorrn =)


Jag tror jag måste skriva en shopping lista till på freda =P kommer på saker lite då och då som jag ska komma ihåg att fixa på stan på freda =)



En till lektion ska genomföras strax, ska spela mattespel med två elever =) lättsamt =)


Sen tror jag att jag kan packa ihop och åka hemåt rätt snart efter det =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: