Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

yo...

Kategori: Allmänt

japp, då va man back in business då, kan man säga ;)

har nu lämnat semestern bakom mig och är åter på plats i Valsjöbyn =) Idag på eftermiddan åkte vi med barnen till Sörli för att ha utedag tillsammans me barna på Sörli skola =) det tyckte vi allihopa va skoj, och så har vi ju haft strålande sol och varmt hela dahen =) Efter att barna och Lotta hoppat in i taxin tillbaka till Valsjöbyn så hoppade jag in i min bil och åkte till bageriet där Johanna jobbar =) vi gick ut på en promenad i solen, va ute nästan en timme =) nice nice, sen satt vi och kikade på bilder från hennes och Jons resa till Australien och Nya Zealand =) sen larvade vi oss lite me datorn och sen åkte jag åter mot Valsjön och kikade in mitt boende för resten av hösten =)

Känns helt ok detta, hade inte tackat nej till en tv, men jag har ju datorn ;) å plugg som jag kan passa på att göra ;) =P

*va va de jag skulle skriva nu då?* *oooops*


ska se om jag ids lägga upp lite bilder ikväll när jag ändå bara sitter här å sitter ;)

*fan de va nåt jag skulle skriva*

näver majnd....

På återseende under kvällen =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: