Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

cross your fingers!

Kategori: Allmänt


jag tror jag har hittat mitt jobb =) men chansen att jag får det är väl minimalt, men ska nog försöka få iväg en ansökan iaf =) i Stockholms skärgård ;) låter inte de litte najs då??! ;) har kikat runt lite efter jobb, men jag e ju lite kräsen av mig åxå... har iaf hittat fyra annonser som verkar intressanta =) ska ha en överläggning me mamma imorrn.. de dumma e ju att jag inte e klar me utbildningen än, men de ska ju gå å söka ändå =) i nästan alla annonserna söker dom någon entusiastisk och framåtsträvande =) å de e ju jag =) undrar om man ska be ungarna på min gamla arbetsplats å skriva ett brev kanske... ? mmmm de ska jag klura på ;)

Idag har varit en rätt nice dag... förutom att hunden väckte mig strax efter åtta å va olycklig för att han inte kom ut genom dörren från där vi sov å följa me mamma till stallet... så han tyckte de va mycke bättre å ligga å gny så jag vakna =P men men, de va väl bara å kliva upp då ;) sen fixa dona jag lite till vemdalen... sen packa jag ihop mig och skulle gå ut å kika på bromsoljan i pappas bil, såg att de va lite kvar men fick inte upp locket... =P så tänkte jag åka å tanka först å sen åka till pappa å få hjälp me locket... men ibland undrar jag om jag inte e liiiite blond alltså... för jag fick inte upp tanklocket heller =P men när jag skulle visa pappa gick de ju hur bra som helst =P men men, vi fixa bromsoljan å sen for ja å tanka... hade åkt typ 1.5 mil från Föllinge när jag kom på att nessecären va kvar i Föllinge =P bara å vända... mmm då fick pappas bil köra fort, för fy va irriterad ja va då... =P körde faktiskt om samma bil två gånger under min resa till stan, men först strax efter Föllinge å andra gången strax efter Krokom...

mötte upp mamma och släkten på fashion outlet på fryshuset och fyndade ett par niceiga tokrosa typ piratbyxor =) sen drog vi ner på stan och fikade litte =) å sen pös jag hem till Jenny och fick ögonbrynen noppade =) å så fick jag gosa massor me Zixten =) sen har kvällen bestått av tv å jobbsök =P nu surrar jag Emelie i telefon så nu orkar jag inte skriva mer =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: