Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men jisses å herreguuud!

Kategori: Allmänt


att nästan 300 A4-sidor kan va så tjockt... hur ska jag få fram orken att plöja igenom allt detta??!?! Å de e bara en bok =P av 3 på nästan lika många sidor vardera....

sitter och ska printa ut litteraturen som finns som pdf, mest för att det är enklare att läsa på papper än på datan... speciellt när det är flera hundra sidor...

hugaligen... men men...

idag började dagen med en filmstund =) kanske inte bästa valet av film för en morgon filmstund... Inglorious Basterds... men banne mig va bra den va =) så i efterhand va de en ok morgonfilm ;)

efter det for jag förbi hos Jenny och en nersuttrad liten Zixten =) han höll på å äta plommonpuré för fulla muggar ;) efter det besöket åkte jag på campus och satt och dividerade med några kursare =) och nu sitter jag hemma i Föllinge och printar så skrivaren snart börjar osa tror jag =P e inne på bok nr 2 nu...

men efter detta och hem och krama lite på pappa så åker jag och mamma till Norge =) hon ska på möte i Sörli och då tänker jag passa på att åka ett par mil till till Aunet och hälsa på Johanna och Joffe =)

imorrn väntar besiktning av bilen.... uuuuuääää (hålla tummarna).... sen ska jag jobba på Ica på kvällen, och sen på freda bär det av mot stan igen... å nån stans i allt de här ska det hinnas med å läsa en jäkla massa böcker =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: