Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

inte så pepp!

Kategori: Allmänt


nej det kände jag mig verkligen inte när jag väl klev upp imorse... Hade bestämt mig för att jag skulle göra klart min tenta idag... men när jag vaknade idag kände jag mig inte så peppad... men med lite skidåkning på tvn och datan iknät så gick det rätt bra =) nu är jag i stort sett klar... =) mamma ska få kika igenom den, och sen skickar jag den till läraren =) sååå nice... nu är det ju bara dom här två andra sakerna jag måste få till, även dom vill jag ha klar innan jul.... men jag kanske hinner/orkar få till lite på dem också idag =) så får jag ta mig i kragen och skriva lite varje dag till veckan =) ska ha skickat in dem på onsdag helst, för lärarna ska väl ha julledigt dem me...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: