Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Jag har världens BÄSTA frisör!!!

Kategori: Allmänt


Ja i mina ögon iallafall =)
Men har man gått till samma person i snart 6 år kan man väl inte säga annat =) Nu har man som kusinen sa "eldrött" hår... nä men lite flammor här och där... riktigt juligt och härligt! Men det bästa av allt är att jag var lite emot rött innan jag kom till frisören, för jag tycker det blir så "dassigt" så snabbt... men då gav han mig en nästan oanvänd tub med den röda färgen =) han hade bara använt den till mitt hår.. och jag fick den för en liten penning =) världens bästa Chrille! Men det allra bästa var att jag fick en rosa "pensel" till färgen!!!

Nej, nu måste jag myyyysa lite me mor och far =) kanske kommer det lite bilder från morgondagen, så kanske ni får se bilder på hur fint mitt hår blev!!!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: