Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Gabrielle Solis

Kategori: Allmänt


Desperate Housewives is the shit!

Jo men erkänn ;) (tjejer alltså)

förutom One Tree Hill som jag tidigare idag skröt om...

Men man kan känna igen sig så väl hos brudarna på Wisteria Lane så himla väl ibland ;) oavsett ålder...

flera dagar har jag känt mig som Gabrielle Solis =) i underkläder och sidenmorronrock =) så har jag sprungit omkring de senaste mornarna och käns mig som värsta hemmafrun.... eller inte...




de va väl kanske inte just den här bilden jag va ute efter, men faktiskt är det lite så här jag känt mig... fastän jag inte haft nån att "klä upp" mig för... men erkänn att hon e seeexyyy ;) jag tycker iaf de...

om man bortser från min liknelse med Gabby Solis så känner jag mig oftast som Susan Mayer.. och ni som känner mig och kan serien förstår hur jag menar...



när serien började undrade jag om jag kanske inte var mest lik Edie Britt




men efter noga övervägande så kom jag fram till att jag nog ändå var mest lik Susan Mayer...


och ni som kan eran Desperate Housewives vet då kanske varför ;)


Nej, nu blir det nog sova... hade hoppats på sällskap av någon ikväll men neeeej då...

så, mot dessa bevis, är jag INTE Edie Britt =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • pruttibangbang säger:

    Jag vill se ett foto på tatueringen! Pleeeeze. =)

    2010-02-07 | 02:24:36

Kommentera inlägget här: