Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

get out of my hair!

Kategori: Allmänt


morrr...va less jag blir på mitt hår...mest varje dag nu som det känns...det är så där mittemellan långt och kort nu och helt omöjligt att ha nåt å göra me... men gör man inget åt de ser jag antingen ut som en igelkott eller ett kråkbo =P

att de ska behöva ta typ en kvart å blåsa håret torrt å sen ytterligare en kvart att få nån fason på det är ju inte normalt... inte för mig... max en kvart för allt! nej, nu måste jag försöka ha mig iväg till frisören... om inte annat bara för å klippa mig...

jag kan få tokbra idéer i huvet på hur jag skulle kunna göra me håret, lite najsiga frisyrer å så... men när jag väl ska försöka få till dom så går det banne mig inte... never!

nu ska jag ta å fixa lite kaffe, å sen fixa mig själv de sista innan det bär av ner på skolan =)


stackars pappa, lite småkrasslig, å så ute å skottar grismycke snö... hade jag haft tid hade jag hjälpt honom, men idag hinner jag verkligen inte... hoppas han blir glad över lite kaffe iallafall =) min pappa =)

sänder en tanke till en kär vän som har det lite tufft för tillfället!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: