Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ja där ser man... degraderad?!

Kategori: Allmänt


eller nej det skulle jag inte vilja påstå, snarare uppgraderad =P

haha... fick ett samtal från en i valberedningen för idrottsklubben hemma i Föllinge, jag har suttit som ungdomsrepresentant där i typ tre år (jag har tappat räkningen)... men nu hade det kommit in önskemål om att få in nytt och yngre blod i styrelsen ;) JA TACK sa jag och hoppades att nu har jag gjort mitt, för nu iaf... men nä, då frågar hon om jag kan tänka mig att vara med i fotbollssektionen... å hur kan jag tacka nej till de ;) så nu är man med i fotbollssektionen istället för i huvudstyrelsen =P


IDAG kom äntligen tentan jag väntat på i flera dagar!! Och jag klarade den =)=)=) jippiiiie!!!


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Härligt!

    Förstod att du skulle klara den ;)

    Du är det bara att satsa framåt!

    2010-02-10 | 21:36:16
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: