Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

looking good my friend =)

Kategori: Allmänt


ja än så länge har ingen budat över mig =) men det är lite mindre än 5 timmar kvar.. så man vet aldrig.. jag vill jag vill jag vill ha dom skorna!!! ;)

jaha, nu har man hunnit med lite lunch och ett uppvärmande bad efter promenaden men Jenny och Zixten =) blev lite småfrusen, fastän vi inte gick nå långt, me de va lite kallt, och jag va lite optimistisk i klädvalet =P Det blev en promenad från Frösön (typ konsum) å till sjukhuset för å hälsa på Jennys mamma som jobbar där =) sen uträttade vi lite ärenden och sen tog vi bussen hem ;) lagom tur =)

nu ska jag lägga mig på soffan tror jag, e lite småtrött idag.. 

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: