Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

nä ta me fan!

Kategori: Allmänt


fan va less jag e!!! de e banne mig inge skoj å sitta å försöka skriva nåt när man absolut inte e på humör... å värre blir det när jag inser att jag fått i princip NADA gjort den här veckan...


låg på soffan under förmiddan och vaknade till liv... hörde att posten kom och hjärtat började slå... tänk om de va tentan som kom.... sprang (nästan) genast till postlådan... men icke... no tenta... imorrn kanske...


nej, nu ska jag få på mig lite kläder och så får vi se vad det blir... har iaf sagt åt mig själv att jag ska diska klockan tre =P för sen måste jag ner och inhandla dagens middag... ska bjuda Ida och Henry på suprisemiddag idag =) Kyckling blir det iaf, men mer vet jag inte än ;)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: