Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

...å sen då?

Kategori: Allmänt


Morr va less ja blir på å sitta och leta litteratur på datan... Bajs, va de e tråkigt!


Men för varje gång hittar jag oftast nåt av värde och intresse... Imorrn har jag bestämt mig för att det blir fullt ös studera! Idag har dagen bestått av 0.005% studier... Inte så bra... Ajjabajja!


Jag ska snart åka in på stan och möta upp Emelie =) vi ska ta en kik på ÖoB sen ska vi på Willys och se va vi kan hitta för skoj där =)

Sen ska jag väl hem å dega framför tvn igen =P men vem vet, kanske infinner sig studieorken sen... Jag har en väldigt konstig rutin, som jag måste försöka få bot på... Nämligen att jag pluggar på kvällen... Det tar mig hela dagen att mana fram orken och lusten att plugga så när jag väl kommer igång är det på kvällen... Tänk om jag kunde säga åt mig själv att "nu sätter du dig och pluggar!!!", men de e inte alltid så lätt!

Imorrn ska jag kliva upp tidigt och börja med att städa av skrivbordet, sen har jag ingen ursäkt för att inte plugga! ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: