Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

...?...?...

Kategori: Allmänt


Just nu känns det så inuti mitt huvud... Jag känner mig helt tom...


Kunde som resten av veckan inte somna i normal tid (helst innan 12) och så upp snortidigt varje morgon... Igår tänkte jag verkligen försöka somna innan 12 (jo, som om de e så lätt då =P) med tanke på att jag skulle köra hem idag... Men nej, så klart inte!

Vi höll på till strax efter 11 idag (en förmiddag som gav lite mer info, men inte så mkt för min del, men för övriga) och va hemma vid halv tre... Hela vägen kände jag mig helhängig och va inte riktigt med i surret och diskussionerna... När jag väl lämnat av mina passagerare kom jag hem och såg fram emot lugn och ro i soffan! Men döm min förvåning när det står en stor lasbil mitt utanför dörren och lät som fan! Det va ett åkeri som utför avloppsspolningar (heter de så?) och annat sånt, och jag hade mindre än en meters svängrum utanför min ytterdörr! Lätt att ta sig in me all packning... NOT!

Sen höll den på å surra iaf fram till femtiden... Grr, som om jag inte hade nog ont i huvet innan =P

Har iaf fått i mig nån mat nu, har legat i soffan förutom en sväng på affärn... Nu väntar jag på att Emelie ska komma förbi =) men jag vet inte hur social jag kommer att vara, det känns som jag sover, fast ögonen är öppna... Blir en rejäl sovmorgon imorrn!


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: