Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

I'm in loooove....

Kategori: Allmänt


with Patrik Zackrisson =P =P

Fy fan va han e bra!!!

Va ju som sagt och såg revyn på storsjöteatern igår =) å hej å hå vad den va bra!!

Och förutom min "crush" på Patrik fanns där en annan goding ;) en av medlemmarna i orkestern =) mmmm


Hade svårt att somna igår... ögonen ville inte stängas... kändes som jag låg å läste hur länge som helst, men till slut somnade jag iaf... vet inte riktigt va jag ska hitta på me nu... måste städa och så, Johanna och Joffe dyker upp mellan tre och fyra =) å sen borde jag kanske plugga lite... men jag har ingen lust... skulle gärna sova en stund till, men nu e jag vaken... blir nog soffan och tvn en stund ;)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: