Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

moving on...

Kategori: Allmänt


ja det är precis det ja gör... livet kan ta oanade vägar ibland...

för er som inte redan vet, så blev jag singel under julhelgen...

på gott och ont kan man säga, för inget ont som inte för något gott med sig ;)



I julklapp/present fick jag av Jenny, Martin, Emelie och Johan ett presentkort på Wellnesskliniken, oerhört uppskattat =) Igår hade jag tid hos en fantastisk kvinna där och hon frågade massor av frågor om mig och min hälsobakgrund. Anledningen till besöket och presentkortet är att jag i fler år haft problem med magen men aldrig riktigt fått bukt på den. Så efter alla frågor utförde hon kinesiologi på mig =) de va rätt fränt =P

Resultatet av besöket blev att jag ska helt avstå mjölprodukter, även laktosfria. Härmed är det soja och havremjölk som gäller. Fick även mirakel piller, som innehåller alla viktiga enzymer som min mage verkade sakna.

Så nu hoppas jag att jag får till min mage! Som sagt, en mage som mår bra ska inte märkas. Och mår magen bra mår resten av kroppen bra =)


Orkar för tillfället inte uppdatera er i hur det går studiemässigt, det kommer ta resten av dagen =P men let's just say: OMTENTA imorrn, måste spika den!! Så håll alla tummar ni har!


Nu ska jag försöka hitta på nåt mjölkfritt till middag, blir nog en tur ner på Ica =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag håller alla tummar och tår baby!! Du är så duktig som kämpar på med skolan! du kommer att bli en jättebra lärare Emma. Jag önskar att jag fick bli liten igen så att du kunde vara min lärare :) Kul att se dig sist! Puss puss

    2010-01-15 | 20:23:34
    Bloggadress: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här: