Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

nu banne mig!

Kategori: Allmänt


ska här spelas musik!

Jag hoppade in i bilen och drog in på stan, såklart 10 minuter innan Clas Ohlson öppnade så jag "blev tvungen" att inhandla en tröja/tunika och lite annat på en affär som hade öppet... =P men tunikan va på rea 75% =) så jag betalade "bara" 100kr =P men fin va den =)

Hur som helst, när klockan blev 10 gick jag ner på Clas Ohlson och spanade efter högtalare till datan, hittade några portabla, och tänkte OK då, har dom inget annat så... Men så på väg mot kassan hittade jag en bättre, en riktigt musikanläggning =) och billig va den också, för å va en Philips...

Nu har jag fått i ordning alla sladdar och det funkar hur bra som helst =) fan va jag kommer få saker gjort idag =)=)=)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: