Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

V V G

Kategori: Allmänt

står för VÅGA VÄGRA SOVA!

Det va Zixten som startade denna "klubb" och då va ju Jenny automatiskt tvungen att gå med =P
Men vart passar jag in här? Nej jag har ingen relation så tillvida att det kopplas till dessa två, men jag har också ofrivilligt (som Jenny) tvingats gå med i denna sk klubb...

De senaste veckorna har inneburit minst en natt med minimal eller ingen sömn...

Och det blir nog mer av den varan framöver =S


Det ska tilläggas till föregående inlägg att problemet me räkningen inte beror på något annat än att jag levt ett kappsäcksliv det senaste halvåret, pendlat mellan tre, ibland fyra boenden, och då kan det lätt bli så att ett papper blir kvar någonstans... tyvärr...

Men hur som helst, ännu har inte telefonen rekat sig, men jag ska in och kika när jag kommer hem från skolan hur läget ligger till med betalningen, för om den gått igenom idag borde ju mobilen börja fungera snarast... Och det lär väl märkas när den sätter igång, för jag misstänker att det skickats en del sms sen igår morse, innan jag meddelat vad som hänt...


Nej nu ska jag fortsätta slita mitt hår med den här förbannade forskningsplanen och se om jag kan få fram nåt vettigt att ta upp med min handledare i eftermiddag.


Ja just de! Ett annat problem som löste sig finfint va att jag idag kunde registrera mig på kursen, så csn pengarna (de efterlängtade) borde ha trillat in imorrn eller på freda =) =) =)


Fantastiskt, det är redan onsda =) imorrn får jag packa ihop mina saker =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: