Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

well, what do you know =P

Kategori: Allmänt


Tänka sig att jag är uppe redan =P och tänka sig att jag varit uppe sen strax efter sju imorse =P de va de worsta =P

Ibland blir det som man tänkt sig ;) fast allt hänger ju på motivationen =P faktum är att efter det att väckarklockan ringde kl.7 så tänkte jag snooza men jag kunde inte slumra om... grett! Hoppade upp och började med att ta hand om berget me disk ;) sen satte jag mig i soffan me frukosten och en kopp nybryggt kaffe =) Livet är bra härligt!


Jag kollade på två avsnitt av Sex and the City medan jag åt frukosten och drack mitt kaffe. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag sätta igång å städa upp på skrivbordet och sen sätta mig och plugga =)


*motivationen är på topp idag*

(eller iaf just nu =P )


Fick nyss ett sms av Maria, hon vill ha sparr-sällskap på ett box-pass ikväll =) Det här blir spännande =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: