Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

back on track... or at least we´re getting closer...

Kategori: Allmänt


ja nu börjar det vända... iallafall för en timme =P hittills...
idag har jag känt att det är dags och vända allt denna negativa energi jag har till nåt positivt... men det tog mig större delen av dagen att komma dit... men nu har jag iallafall sökt reda på all litteraturen som jag hade sparat på den bärbara, hittade lite annan litteratur som jag inte sett tidigare som jag nog kan få användning för =) var in och kikade på ett uppsatsexempel, eller jag det är en äkta uppsats... jag ville se hur lång referenslista dom hade... och det va "bara" en A4, typ 15 referenser... så det ska man väl kunna greja... men det är ju inte kvantiteten utan hur man använder sig av referenserna ;)

dessutom glömmer jag bort mig hela tiden... jag är så inne på hur UTV uppsatserna ska vara, men jag skriver ju för HUM, och har egentligen ingenting med UTV att göra när det gäller uppsatsen... men jag tror jag håller mig till dom grundstommarna jag fått från UTV, min handledare har iaf inte sagt nåt... åååå... måste försöka komma ihåg att boka in en telefontid med honom.... har inte pratat med honom sen typ första februari.... (!!!) han har ju varit out-of-contact...bortrest...

jag känner mig rätt nöjd med det lilla jag åstakommit idag... för inte har dagen varit bra i övrigt... så lite positivt blev det ju iallafall i slutändan ;) kunde nämligen inte somna igår, så efter ett antal timmar innehållande vridande och vändande i sängen, tog jag med mig täcke och kudde och la mig i soffan och glodde på tv... men banne mig!!! klockan va säkert närmare 4 innan jag lyckades somna, och sen vakna jag igen klockan 6 och efter det fick jag inte mycket sömn... vid 7 tryckte jag igång en film... när den va över åt jag frukost... sen va jag ute på en promenad med Ida =) och vi blev tutade på två gånger under tiden... ;) fast den ena visste vi ju vem de va... men de e alltid lika creepy när folk åker förbi och tutar och man inte hinner se om de e nån man känner...

efter promenaden åkte jag hem och duschade, sen landade jag på soffan, och där har jag spenderat hela eftermiddan fram till för lite mer än en timme sen, då jag äntligen satte mig vid datan...

Ja du Maria ;) du har alldeles rätt, du och jag är lite lika tror jag ;) allt utom att plugga lockar ;) men men, nu måste jag försöka få lite gjort på lovet, för snart e de praktik och sen ska uppsatsen in.... uääää... längtar inte...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: