Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

då har en dag till passerat då...

Kategori: Allmänt


mjoo... å jag är faktiskt ganska nöjd över min dag =) har nu suttit i lite mer än en timme och klippt och klistrat lite i uppsatsen (fattas nu bara att allt e huller om buller igen imorrn =P ) och insåg att de e inte så fasligt mycke kvar =P har fått till typ 17-18 sidor, men dom är inte helt kompletta än, men det är påbörjat på alla rubriker utom de två sista =) Större delen av bakgrunden är klar, den sista delen kirrar jag imorrn, de e inte så mycket. Och sen är det ju själva resultatdelen.. Den tänkte jag också försöka få till så gott som klar imorrn, och sen ta itu med diskussions/analysdelen på sönda ;) visst låter det som ett underbart sätt att spendera en helg?!? ;) men de e ju den där värsta helgen på månaden... då man iallafall inte har nåra pengar att göra nå lajban för... så jag kan inte hitta på me så mycke annat än å påta på uppsatsen =) å de e ju bra de =)

ska maila det jag fått till på sönda till min handledare så ska han titta på den och komma med synpunkter på månda... blir spännande och se va han säger... om de e nån idé att skicka in den... uääää.... läskigt...!

så därför vill jag verkligen försöka få till det mesta till på sönda kväll, så kanske det inte e så mycke man måste fila på under veckan ;)

men det blir ett najs avslut på nästa vecka iaf... på freda morron ska jag till tatueraren och putsa till spadern jag har på handleden, sen blir det eventuellt hem och finputsa uppsatsen, sen ska jag pysa till Föllinge och sno lite bläck (skriva ut två ex av uppsatsen) och lägga den på lådan och dagen avslutas med ett efterlängtat besök hos frisören =)=)=) tyvärr endast för att klippa den här gången, då inte min plånbok godtar nåt mer än så =P och sen ska jag med största sannolikhet hänga med mina Ohlson och Johnsen favvosar på kvällen =) kan inte bli annat än en kanondag det ;)

förutom att skriva skriva skriva idag så har jag promenerat med Jenny och Zixten till Maxi där vi storhandlade med Martin, sen skulle dom fixa lite ärenden på lill-änge så jag skulle försöka underhålla en trött och hungrig Zixten ;) gick bra fram till två minuter innan Martin kom tillbaka... huuuvvva va lessen han va, å de blev inte helt bra förrän vi va hemma igen, lilla vännen.. =) hoppas kvällen blev bättre =) jag drog hem och duschade och stoppade i mig lite mat, sen åkte jag och plockade upp Emelie på Plaza (after-work) och vi drog vidare till henne och kikade på Så ska det låta =) helt nice, lite omgjort men fortfarande underhållning av hög klass =)=) efter det och lite surr så skjutsade jag tillbaka till Plaza där hon skulle möta upp jobbargänget igen, snäll hon e som avbryter sin kväll för å hänga me mig å kika på tv ;) å jag drog vidare hem och pusslade lite med uppsatsen =) en helt ok dag =)

nej nu ska jag ta och slappa framför tvn, för jag e inte riktigt sovatrött än...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: