Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

en yngre modell =)

Kategori: Allmänt


min pappa har bytt upp sig ;) bilmässigt alltså!
han har i nästan alla mina år haft en röd volvo 245, numera är det inte ens speciellt röd, men den går bra, men det skramlar och sätena e så nersuttna...

när jag kom hem idag stod de en glänsade fin volvo 245 på gården... och våran "gamla"... mmm har pappa besök tänkte jag... men nej, han har köpt sig en "ny" 245 hihi... ett år nyare än den gamla =P haha

jag tog å for en sväng me skotern och körde upp lite spår hemma på gården, jisses, de va lite småtjorvigt innan man fått in finessen, sen va de bara kul =) efter det tog jag mig en sväng längs leden, över sjön och upp över byn och sen hem igen =) hade vela varit ute mer, men de e inte speciellt skoj å åka omkring själv, idag hade ju varit en optimal dag å sätta sig i en snödriva och mysa å grilla... men men... efter skoterturen fick jag äran att provköra pappas nya bil ;) sen käkade vi lite mat, jag fixade en matlåda och sen åkte jag tillbaka till stan ;) nu snackar vi verkligen blixtvist hem till Föllinge ;)

Nu ska jag ut och lapa lite sol en stund medans de e varmt i solen, sen blir det en dusch och sen försöka påta på uppsatsen lite till... men jag känner mig väldigt omotiverad idag... jag hoppas jag får till lite mer sen när solen gått å gömt sig ;) å sen hoppas jag att jag kan prata me min handledare imorrn efter att han läst igenom arbetet, så kanske jag får lite idéer på hur jag ska fortsätta...


Nej, nu ska jag ut i solen =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: