Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ja men kolla =)

Kategori: Allmänt


det rullar på riktigt fint de här =) nu har jag gjort klart bakgrundsdelen... i stort sett... syfte och metod delen fattas det en del på, men annars så =) å klockan e inte 12 än =) hihi

nu har jag resten av dagen på mig att försöka få till resultatdelen, ska försöka sitta så mycket som det går idag.

men jag ska ta mig ut å gå en sväng nu hade jag tänkt... för jisses va jag har ont i magen (som tjejer brukar ha en gång i månaden)... inte kul å ha de just nu när man ska försöka plugga =( men det har gått rätt bra, det onda kommer och går...

så efter promenaden ska jag sitta me uppsatsen så länge som det går.. jag får väl göra lite korta avbrott så huvet orkar hänga me ;)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: