Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

några kilometer och ett antal fastkörningar senare...

Kategori: Allmänt


sitter jag nu i stan =P

nej det blev bara en fastkörning faktiskt ;) hemma på hägna... pappa ville att jag skulle köra upp spåret uppe vid skogskanten... och jag kände på ditvägen att de va inte ett helt lajban före, men vi provar... på vägen tillbaka gled bakändan av skotern av det befintliga spåret så jag fick hoppa av och trycka upp skotern... två gånger gick det, men den tredje tog det stopp... =P lilla jag med mina få kilo kan ju inte göra mycket för att lägga vikt på nån sida... men till slut kom pappa ut och hjälpte mig =) sen va de bara å gaaaasaaaa till det blev barmark...

ja de e ju helt sjuuukt.... barmark i mitten på mars... de e ju aprilväder redan nu... så här ska de ju inte va förrän kring påsk!!

efter mina eskapader ute på hägna ringde jag till Ida och fråga om hon ville ut å brumma me mig =) vi drog iväg till Lillholmsjö en sväng och tillbaka =) helt nice förutom på myrarna... de börjar luckras upp bra nog där nu... inte nice... nu får vi hoppas att det fryser på, så blir det kanske bra skoterföre ett tag till... även om jag vill ha bort snön snart... men det känns fel att vädret är som det är redan nu...

efter skoterfärden drog jag till stan igen... 20 timmar i Föllinge... typ mitt kortaste besök hittills...

nu sitter jag å väntar på Maria =) vi ska sticka lite och dricka vin och umgås ikväll =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: