Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

se på fan!

Kategori: Allmänt


jag ska nog lyckas få till uppsatsen till på freda ;) å jag kommer va så avslappnad när jag kommer till frissan att jag kommer somna när han ska tvätta håret på mig =P

nej fy va glad jag blev när min handledare äntligen hörde av sig idag =) visserligen med en del kritik, men konstruktiv sådan, han tyckte uppsatsen såg bra ut och det märks att jag arbetat mycket me den, men det va lite formalia saker och att jag skulle byta plats på några delar... å så lite om att jag inte ska krångla till det för mig när jag skriver, utan skriva enkelt... å här försöker man skriva proffsigt trodde man =P ja, å så va de lite till han hade synpunkter på , men jag blir bara glad att han berättar för mig...

Å de bästa av allt va när vi kom in på sidantalet =) för jag har fått för mig att jag ska krysta fram typ 15 sidor till för att få till mellan 30 och 35 sidor... men jag ska "bara" ha mellan 20 och 25 =) pheeeew, vilken lättnad... men nu när jag börjat klippa och klistra om å joxat så har jag bara 11 sidor konkret uppsats, om man bortser från försättsblad, innehållsförteckning, å allt sånt... men jag är ju inte klar än... mitt mål är 22 sidor iaf, dubbelt de jag har nu ;) ska nog gå...

men vilken dag! blev ju såklart tokpepp på å skriva när jag pratat me handledaren, men jag va ju på praktiken =S å eftermiddan spenderade vi på en annan skola med en massa mattelärare och specialpedagoger för att diskutera matematik, bedömning och lärande.. de va väldigt intressant, men luften där inne gjorde mig inte piggare... å när jag väl kom hem va jag så frusen att de fick bli en dusch och sen somnade jag på soffan... mamma ringde å väckte mig vid halv sju, å sen har jag suttit me uppsatsen i lite drygt en timme nu... =)

men nu ska jag ut och flytta bilen, å sen ska jag kika på tv... mer uppsatsskrivande blir det senare ikväll ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: