Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

sista snurren...

Kategori: Allmänt


japp, nu går tvättmaskinen för sista gången idag.. för min del iaf, finns väl dom som ska använda tvättstugan efter mig ;) blev mest jeans och handdukar idag, fy va sånt tar plats i tvättkorgen....

haha, min dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den har varit bra ändå... min plan för dagen var att kliva upp rätt tidigt och gå ut på promenad i solen, handla på vägen hem, å sen plugga! men riktigt så blev det inte... det enda jag prickat in är att handla, men jag glömde förstås ett par saker, så jag må ner igen =P när jag vaknade i morse, strax efter sju (av mig själv, jag hade ställt klockan på 7.30) och kollade ut och tyckte de inte va nåt nice väder (=ingen sol) men på termometern såg det därmot mer nice ut, endast ett par minus =) men jag sov till strax efter nio och klev upp då istället... stoppade i mig lite frukost och sen började jag fli upp lite i övriga delen av köket =P sen pös jag ner på affärn och handlade lite och rastade bilen =) efter det hände nåt konstigt! Jag har tänkt länge att jag måste städa upp och rensa på toaletten och i skåpen, en massa nästan tomma flaskor och burkar som bara tar plats... grr... men nu är dom borta.. toaletten är som ny =P fast jag är inte helt klar, men nu tror jag att det får vara tills vidare...

för nu måste jag försöka få lite plugg gjort åxå ;)

ja just de...! Mina rosa converse kom i fredas =) dom e jättenice =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • maria säger:

    dom är nice ;)men du emma du verkar städa mycket, är du som jag behöver du plugga ;)

    2010-03-08 | 19:13:21

Kommentera inlägget här: