Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

vilken ryyyysare...!

Kategori: Allmänt


fyyy fan! det var lite kämpigt där ett tag... men Färjestad vann till slut =) =) =) och jag fick energi att sätta mig med uppsatsen =) nice nice

gick över till grannen vid sju och kom hem igen vid halv elva... matchen va riktigt spännande 95% av tiden, de övriga 5%en bestod bara av dåligt spel av båda lagen... men oj oj oj... å så blev de förlängning... å så ännu en förlängningsperiod... men bara några minuter in i den så avgjorde FBK =)

kom hem och plitade faktiskt ner lite mer än en sida till på uppsatsen... nu ska jag bara försöka kräka ur mig 3-5 sidor till på resultatdelen och sen har jag hela diskussionsdelen kvar.... BLÄÄÄÄÄ!!!

och inte har jag hört nåt från min handledare idag fastän vi bestämde förra veckan att jag skulle skicka uppsatsen igår och han skulle läsa den idag och återkomma till mig... har inte hört ett pip... mailade igen idag och bad honom höra av sig imorgon... och nu har jag skickat en uppdaterad version av uppsatsen och verkligen tryck på att jag MÅSTE prata med honom imorgon, för att få veta hur det ligger till... om jag är på väg åt rätt håll eller om.... nej jag vill inte ens tänka tanken...

fan, jag e pigg, å vill verkligen skriva på uppsatsen.... men jag VET INTE hur jag ska komma vidare nu...


äsch.... ska prova en stund till sen måste jag läsa igenom ett häfte inför en konferens imorrn... så jag kan hänga med i snacket ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: