Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jaaa...där ser man...

Kategori: Allmänt


blev lite lagomt brydd när jag upptäckte att en person, som jag håller av och bryr mig mycket om, gått å blivit tillsammans me en brud... mmm... vänta lite nu, de här måste de forskas i, eftersom han va på besök hos mig för mindre än en månad sen... ;) hittade brudens blogg och innan Vemdalen sägs de inte så mkt, men bara nån dag efter så nämns han som hjärtat istället för hans namn...

mig gör det inget, jag e glad för hans skull... men lite fundersam blir man ju...

ja ja, folk får väl göra som dom vill, jag själv är ju inte Guds bästa barn... =P

-----*-----

nej nu ska jag försöka packa lite till, imorrn ska jag lasta lilla fååården till bristningsgränsen och pysa hem till Föllinge och dricka te med min Emil =) sen ska jag byta några ord me mamma innan jag ska på Ica å jobba... efter det blir det soffmys me mamsen, å på lörda bär det av mot Offerdal för att kika på första folkracetävlingen för i år =) nice nice =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: