Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jag är dålig, vem är dålig?

Kategori: Allmänt


= I'm bad, who's bad? (Bad - Michael Jackson)

Jag och Ida satt och surrade om min t-shirt som har det trycket på framsidan (I'm bad, who's bad) och jag sa att jag tänkt ha den på jobbet, men att ungarna säkert kommer me tusensjuttielva frågor om texten på tröjan och då drog Ida iväg "jag är dålig, vem är dålig" och det har sen suttit i hela dagen...

och jag skulle nog tametusan ha haft den tröjan på mig ikväll när vi va å spela volleyboll, för inte va ja just nå bra inte... huuuga, tror jag måste va me fler söndagar så kanske man kommer in i volleybollformen igen... va rätt bra i högstadiet, vill jag minnas =P

håhåhåjajaja, nästa helg e re dansforum =) fyndade lite after-ski grejer på loppis idag =) får se om de e nå å ha, annars kostade de bara 70kr allt som allt =)

tänkte försöka orka plocka ihop lite forumprylar och dumpa hos Emelie imorrn, men jag tror jag gör de i måra bitti, för jag kände mig bra nog sluck nu =S

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: