Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

kungen av rock!!!

Kategori: Allmänt


ja fan! om någon missunnar mig detta så må det va hänt, men fan, varje gång jag lyssnar på Owe Thörnqvist så blir jag full av förundran =) vilken karl! han var före Elvis! *btw*

ok, förlåt att jag inte skrivit på ett tag, och dagens/nattens inlägg blir inte så långt, men ska försöka hinna med ett längre imorrn =)

nej, banne mig, orkar inte skriva nå mer just nu!
JO!!! jag och mamma hade VÄRLDENS bekymmer me att komma på namnet på ett barnprogram som gick på TV när jag  va liten... De handlade om en familj som bodde under ett hus, och efter mkt om och men och hjälp på FB så kom vi på vad serien hette =) LÅNARNA =) och så beställde vi det som fanns på cdon.se på studs, 2 säsonger a'la 79kr lr nåt sånt =) å nu sitter jag och kikar på första avsnittet =) såååå härligt, inte för att jag e så me direkt =) =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: