Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

nämen hoppsan...

Kategori: Allmänt


här va de länge sen de skrevs nåt tror jag =P
i eftermiddag kikade jag på historiens längsta DH avsnitt =P så blir det om man inte har så snabbt internet så att det fryser avsnitten rätt va de e... grr, å jag som hade tänkt att kika ikapp, ligger tre avsnitt efter, eller ja nu är det ju bara två.. men det krävs en hel del tålamod att orka igenom ett helt avsnitt när det bara fryser...

ååååå ljuva måndag... NOT!!! nej fy bubblan va segt de va idag, och tydligen va inte jag den enda som kände så... det märkligaste e, att på måndagar brukar det va rätt lugnt på jobbet, men idag tror jag att barnen känner av att  man inte är helt pigg, för idag va dom helt "upp-i-orra"... hoppas de blir lugnare imorrn =)

ja å i helgen som va va vi i Vemdalen =) Jenny, Therese, Jeanette, Martin, Zandra, Tomas, Emelie och jag =) torsdag till lördag =) alldeles lagom =) och jättetrevligt var det =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: