Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

weeeell, what do you know...!?

Kategori: Allmänt


attans! så va man sick igen då... prupp! trodde jag hade gjort ifrån mig det där för den här terminen... men men, det får bli en dag hemma i soffan imorrn, så kanske man är pigg att jobba på onsda =) förutom att jag kände av lite feber och huvudvärk fram på dan så va de najs att va tillbaka på jobbet efter vad som känns som en långledighet, fast jag egentligen bara va borta en dag =P men åååå så skönt de va att få åka bort en stund =) och hälsa på min absoluta favorit-Johanna =)

Ligger och slötittar på gamla DH avsnitt och tar det lugnt, tror det blir flera innan sängen väntar =) å så ska jag bläddra lite i Oriflamekatalogen =) fanns några saker där som jag tror jag ska beställa =)

Tog några bilder i Uppsala, men dom laddar jag upp en annan dag ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: