Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

det drar ihop sig... =)

Kategori: Allmänt


ja snart är det dags att åter åka ner till Vemdalen för ytterligare ett dansforum =) och after-ski =) blir spännande att se vad vi kommer fram till för outfits =)

tänkte lägga upp lite bilder från sista tiden, men hittade inte sladden till mobilen, så det får bli senare ;) den har nog lagts på nåt bra ställe när jag städade =P

idag började jag jobba kl.6... huuuga... men slutade strax efter 13 =) skulle egentligen slutat 13 men det va en massa tjorv så jag va tvungen att va kvar en liten extra stund, sen brumma hem och kika in hos C's mamma och kika på lite smycken som vi på jobbet eventuellt ska gå ihop och köpa till en tjej som slutade i våras =)

men fyyyy fan! sa jag när jag vaknade inatt... vaknade en sväng strax efter 1 i natt och kände att något inte stog rätt till "down-under" va bara att gå på toa och konstatera att något va på tok, byta pyjamasbrallor och somna om.... men när klockan ringde halv fem imorse va det samma sak igen... så nu ligger två par pyjamasbrallor i tvättkorgen... wierrrd... creeepy... håller det på så här länge till blir det nog farbror doktorn... om det nu inte är "pre-orvar-nåt" men har aldrig varit med om nåt liknande... och ett lakan som måste tvättas utöver brallorna... och va på jobbet med det här konstiga problemet va inte så lattjo när man ska hålla på å bucka sig ner och hit och dit... Inte najs alls...

en uppdatering om helgen kommer förmodligen senare idag, med bilder =) nu ska jag fixa lite stuffs till jobbet =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: