Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

grrrrr....!

Kategori: Allmänt


nä va less jag blir... man ska inte ha mailkontakt med folk på två mailadresser... har haft den privata mailadressen när jag mailat med lärarna, men så förra veckan skickade jag från MIUN-adressen och nu vimlar det av mail överallt... liknande frågor och liknande svar på båda ställen... För en stund sen mailade jag ju en lärare om vad kompletteringen gällde, om jag va tvungen att få igen tentan innan... Och så gick jag in på MIUN-mailen och kikade, och där hade han svarat att det på tentan framgår vad jag ska göra.... MORR!!!! men jag får väl lägga fokus på de två andra "små" grejerna jag måste få till å så har jag bara kompletteringen när den nu än behagar dimpa ner i brevlådan... bbbb...lllll....ääää..... l...e...s....s...

strax blir det kaffedrickadags för mig och pappsen =) sen tror jag att jag ska pallra mig i sängs =)

nu har jag iaf fått på vinterdäcken på bilen =) gick på en grisblink de där =) å så fick jag sommardäcken avspolade och är nu rena och fina inför nästa säsong =) 750kr däcket... ooooppppssss.... 3000 kr fattigare på en gång... men något bättre än de 7000 som försvann förra månaden när jag köpte datan och en massa grejs till den =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: