Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

je vål smått toku!!!

Kategori: Allmänt


men så lejsamt de e... när jag tex sitter i bilen till och från jobbet (mest till) så kommer jag på en massa saker som jag vill skriva om i bloggen, men när jag kommit hem från jobbet och ska sätta mig och försöka komponera ihop dagens inlägg så e allt som bortblåst... knepigt det där...

ja, för ni kommer jag inte på nåt alls att skriva... pyton...

sitter och kikar på veckans Wallander film me mamma som halvsover i soffan, jag ska snart hoppa i sängs, älgjakt står på agendan imorrn förmidda =) sen ska jag svida om och åka till Dvärsätt och hjälpa en kollega med hennes dotters party =) tänkte jag skulle sätta mig och fixa lite på datan och kika Wallander samtidigt, men Spotify vägrar funka här nere i källaren så jag får se till att fixa det imorrn =P ska iaf skriva en kom-ihåg-lista på allt jag ska komma ihåg att fixa och ta med mig imorrn =)

kuriosa! har skrivit nästan hela inlägget utan att kika på skärmen, har ändrat kanske 5 stavfel... =) mamma skaffade nåt dataprogram för hur man ska föra fingrarna över tangentbordet utan att titta på det, men det va för länge sen, men det sitter kvar... och sen när jag gick i skola i Edinburgh hade vi Business Education på schemat en lektion i veckan då vi fick sitta och göra sådana övningar på datorn... inte så skoj, men nyttigt =) då kan man ju faktiskt kika på Wallander och skriva typ blogginlägg samtidigt =)

Nej, tack och hej!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: