Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

(Måndag) 4e Oktober = ?

Kategori: Allmänt


ja, vad är det som är så speciellt idag då tro?
jo, det är KANELBULLENS DAG =)
så då var jag ju bara tvungen att köpa med mig ett par bullar hem till mig och mamsen, ingen till papsen, eftersom han just nu befinner sig i Vemdalen för att fixa nåt hus tillsammans me några härliga grabbar från Ottsjön och Laxviken =)



vad mer då tro? jo idag har jag varit till frissan =) så nice, nu har jag en mörkare nyans i håret, nästan svart... men inte riktigt ;) och såklart va jag ju tvungen att köpa me mig nåt dyrrrrt hårgrejs som min frisör tipsade om =P kartongen är ju också lite småkul, med en massa skojtext runt om ;) namnet på produkten är ju askul! Box o' bollocks... hihi...

   

påsen va ju lite läcker också ;) väldigt stor för en liiiiten ask... men ändock ;)
 

den lilla textremsan längst ner på kassen ;)


hyperskoj tyckte jag =) men ååå vilken underbar 1,5h jag spenderade hos min frisör idag.. vanligtvis ringer telefonen eller så ska en massa folk handla produkter precis när jag sitter där... men inte idag! =) jag fick ha honom helt för mig själv, och ojoj vad vi har skrattat och haft det skoj =) och det bästa av allt är att han börjar känna mig rätt bra nu, för idag frågade han inte ens hur jag ville ha håret =P "spretigt och aggressivt va!?" sa ha bara =P och sen dubbelkollade han bara längden vid öronen och mitt uppe på huvvet, "kortare" sa jag! =P "ja de visste jag väl" sa han =P så najs att ha haft samma frisör i typ 5-6 år =) ja å så dividerade vi bra länge om vilken färg jag skulle ha, men det blev en rusktigt mörk brun färg, jag ser nästan svarthårig ut =P

nej, nu blir det en dusch, måste tvätta tatueringarna =P sen ska det fikas kanelbulle och sen ska jag fixa till mina naglar =) tack och hej för mig!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: