Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

proppmätt...

Kategori: Allmänt


ja, det känns som om jag skulle spricka... stackars mage, varför propsa på att proppa i allt vad som går?! för att det är gott =) pappa serverade god middag när jag kom hem, och sen gick vi över till grannarna för att fira fasters man som fyller år idag =) och då blev det kaffe och en stor tårtbit... huga... sen en promenad till stallet och mocka och ta in hästen och nu sitter jag i soffan och degar och känner mig otroligt mätt... och funderar på att hoppa in i duschen... lutar starkt åt att det blir så, ids nog inte hinna med nåt sånt imorrn bitti när jag börjar jobba kl.7 =P

idag har varit en bra dag på jobbet, till skillnad från igår då allt verkade vara uppochnervänt... idag kändes det lugnare och mer harmoniskt =) hoppas det håller i sig imorrn med =)

hugahuga... nu blir det duschen och sen sängen =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: