Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

tjolahopptjolahej...

Kategori: Allmänt


JIPPPPPPPIEEEE!!! Idag har jag fått träffa min Johanna och hennes Joffe =) va så naaajs att få träffa dom, typ 2 månader sen sist... Har ju visserligen varit ifrån henne längre stunder än så, och nu har vi ju hörts minst en gång i veckan, men ändå =) det är så skoj å ses och surra lite "lajv" liksom =P

men jisses så trött jag va när jag kom hem från jobbet idag... började kl6 imorse, så jag va uppe typ halv fem... uäää inge skoj de eller... men sen har dagen rullat på och halv två åkte jag hem.. la mig på soffan och kikade på DH (Desperate Housewives) och somnade illa kvickt... inget mot programmet, ville bara ha nåt lättsamt att titta på och som det inte gjorde nåt om jag somnade till, så jag plockade ner första säsongen från hyllan och kikade lite =) rätt najs, men somnade och sov typ 30min och sen va jag piggelin igen =)

när jag vaknade hade pappa kommit hem från bortajobb så jag tog en kopp kaffe och surrade med honom, sen återgick jag till soffan en stund och lite senare kom Johanna och Joffe förbi =)

Nu kikas det på Robinson... ska se om det är nåt att följa under hösten...

Nej, så nu blir det inget mer skrivet idag...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: