Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

”En vän är någon som vet allt om dig och ändå tycker om dig”

Kategori: Allmänt


Idag 29/9 2010 fyller du 24 år! Här kommer ett inlägg helt tillägnat dig!



Du har en egen plats i mitt hjärta,
en plats fylld av glädje och smärta.
Den delen kan du aldrig ta ifrån mig,
inte ens om någon annan skulle få dig.
Nej dig kommer jag aldrig att glömma,
i mitt hjärta ska jag dig gömma.
I ett hörn kommer du alltid att finnas,
för du är en människa jag vill minnas.
Tro de eller ej,
jag kommer alltid älska dig!



Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna kan ej dö.
Den blomman känner du säkert igen,
trofast vänskap heter den!

*skulle ju ha lagt in lite pics också, men har inte hunnit lägga in några på ny-datorn än...*

Älskar dig Johanna min vän!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: