Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

näääemen...

Kategori: Allmänt


Lady Purple imorrn då ;) sitter och slöar och kikar på House, i väntan på att nagellacket ska torka... Det rosa började flagna redan i söndas kväll, och igår försvann det ännu mer, och när det börjar flagna kan ju inte jag låta bli att pilla... =P så ikväll var det dags att ta itu med det. Bort med det rosa på med det lila =)

det är en himla procedur det där för mig, jag måste tänka ut vilka kläder jag kan ha på mig till vilket lack, vilka skor och what not... tjejer... nääää.... Emma Jönsson från Föling!!! Gäller kanske en del andra också... Men att tex måla på ett rosa lack och sen slänga på sig en röd tröja eller ett par röda skor är ett BIG NO-NO i min värld! *knäpp? javisst!*

spunkless blir jag iaf på den där J**LA officenedladdningen!!! När jag satt uppe på mellanplanet gick det snabbt, men när jag gjorde om det för tredje gången och tog me mig datan och gick ner för att kika på idol så började det gå mucho långsammare och sen spunkade internet och jag fick börja om... OCH då... segade det mer than ever!!! Så nu har jag gett upp det där för idag! Har inget brådskande som kräver office, med det vore ju najs om man kunde få till allt ordentligt på datan på en gång liksom... ;)

*yesyes jag vet, det är en himla växling mellan språken... like I give a ****.... näerå, jag känner mig bara lite skojfrisk och ville skoja till det lite så här på kvällskvisten =) *

imorrn väntar tidig uppstigning, börjar kl7, slutar halv två och sen ska jag försöka fördriva lite tid till kl17 då vi ska ha p-möte... lååååång dag imorrn känns de som...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: