Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ny datorägare!!! =) YES!!!

Kategori: Allmänt


jaaajjemen =) nu har jag äntligen varit å köpt mig en ny dator =)=)=)
har varit datorlös sen min gamla data pajja i typ januari, sen dess har jag iofs använt mig av våran gamla stationära dator, men inget går ju upp mot en spronkans ny laptop =)

rätt nice att kunna sitta i soffa, kika idol och surfa runt lite =)=) känns ruskigt bra =)

och första dagen på jobbet efter tre sjukdagar och en helg kändes också riktigt bra =)

och mina två (!!) nya tatueringar går det bara finfint för =) om ett par dar har dom gått ner sig och går att fota och lägga upp =) är så fantastiskt nöjd över mina två nya alster =) eller mina och mina... den ena har ju Mickan ritat och den andra kommer från en bild jag hittade på google, men som jag tillsammans med tatueraren ritade om lite så den blev som jag ville =) nicenice...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: