Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

torsdag 16 september...

Kategori: Allmänt

...är det idag... och jag ska fatta mig kort, för jag känner ett behov att besöka toaletten =P

idag har varit en bra dag på jobbet om än lite påtaglig, då jag varit ensam ordinarie med en vikarie på "min" sida, och en ytterligare ordinarie plus två vikarier... Men jag tycker det har rullat på riktigt bra =)

Efter jag slutade jobbet for jag till stan och röstade =) sen pös jag vidare till Maxi och inhandlade lite mjölkfria produkter =) och sen for jag hem till Föllinge igen och lagade makaronilåda med pappa, som jag nu precis proppat i mig så jag tror magen håller på å spricka =P

nej nu ska jag kila ner och kika lite på tv tror jag =)

HEJA FÄRJESTAD!!! NU KÖR VI!!! (....kl.19...)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • maria säger:

    kul att se dig igen emma :)

    2010-09-16 | 20:01:32

Kommentera inlägget här: